Najczęściej zadawane pytania

Tworzenie zgłoszeń
Ostatnio odświeżony 3 lata temu

Tworzenie zgłoszeń

Krok 1 - klikamy w klawisz “Utwórz nowe zgłoszenie”
image

Krok 2 - wybieramy rodzaj zgłoszenia:

Temat pomocy wybieramy z menu - prawidłowe wybranie zagadnienia ułatwi jego realizację:

  • Nowa funkcjonalność - dodatki, raporty, cechy, wydruki, integrację i podobne zagadnienia związane z rozbudową oprogramowania
  • Pomoc w obsłudze programu - rozwiązywanie bieżących problemów z obsługa, infromacje o sposobnie wykonywania operacji w systemie itp.
  • Pytania ogólne - oferty, usługi inne zagadnienia;
  • Zgłoszenie błędu - błędy i awarie;
  • Zmiana w funkcjonalności programu - wszelkie zmiany w istniejących elementach systemu lub utworzonych raportach, dodatkach, wydrukach, konfiguracji.

image

Krok 3 - Temat zgłoszenia - krótki opis problemu w postaci hasła ułatwiającego odszukanie zgłoszenia np. “Wystawianie faktury zaliczkowych”

image

Krok 4 - szczegółowe opisanie problemu. Dokładne opisanie zagadnienia ułatwi i przyspieszy jego realizację.

image

W zgłoszeniu mamy możliwość:

  • Formatowania tekstu:
image
  • Dodawania zdjęć w tekście:
image
  • Dodawania załączników:
image

Krok 5 - potwierdzenie wpisanego zgłoszenia:

image

Potwierdzenie powoduje zapisanie zgłoszenia w systemie i nadanie mu indywidualnego numeru (ang.: ticket):

image

Krok 6 - poprawa tematu zgłoszenia
Jeśli na tym etapie chcielibyśmy zmienić tytuł zgłoszenia możemy to zrobić wybierając ikonę edycji:

image

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!