Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja w systemie
Ostatnio odświeżony 7 lata temu
Rejestracja w systemie
Potrzebę założenia konta w systemie zgłoszeń należy przekazać do firmy BST za pomocą maila. Operator w naszej firmie po weryfikacji zgłoszenia zakłada konto użytkownikowi.Krok 1 - Zgłaszający otrzyma email z wiadomością informująca o utworzeniu konta w systemie. Należy kliknąć w link aktywacyjny podany w mailu:
Krok 2 - W celu dokończenia rejestracji konieczne jest ustalenie hasła - powinno posiadać co najmniej 6 znaków:
Krok 3 - Zapis hasła potwierdzamy klawiszem “Update”:
Logowanie do systemu zgłoszeń
Strona logowania znajduje się pod adresem pomoc.bst.com.pl. Po otwarciu mamy następujące możliwości:- przejście na panel zgłoszeń;
- wprowadzenie nowego zgłoszenia;
- sprawdzenie stanu istniejącego zgłoszenia.