Najczęściej zadawane pytania
Tworzenie zgłoszeń
Ostatnio odświeżony 7 lata temu
Tworzenie zgłoszeń
Krok 1 - klikamy w klawisz “Utwórz nowe zgłoszenie”Krok 2 - wybieramy rodzaj zgłoszenia:
Temat pomocy wybieramy z menu - prawidłowe wybranie zagadnienia ułatwi jego realizację:
- Nowa funkcjonalność - dodatki, raporty, cechy, wydruki, integrację i podobne zagadnienia związane z rozbudową oprogramowania
- Pomoc w obsłudze programu - rozwiązywanie bieżących problemów z obsługa, infromacje o sposobnie wykonywania operacji w systemie itp.
- Pytania ogólne - oferty, usługi inne zagadnienia;
- Zgłoszenie błędu - błędy i awarie;
- Zmiana w funkcjonalności programu - wszelkie zmiany w istniejących elementach systemu lub utworzonych raportach, dodatkach, wydrukach, konfiguracji.
Krok 3 - Temat zgłoszenia - krótki opis problemu w postaci hasła ułatwiającego odszukanie zgłoszenia np. “Wystawianie faktury zaliczkowych”
Krok 4 - szczegółowe opisanie problemu. Dokładne opisanie zagadnienia ułatwi i przyspieszy jego realizację.
W zgłoszeniu mamy możliwość:
- Formatowania tekstu:
- Dodawania zdjęć w tekście:
- Dodawania załączników:
Krok 5 - potwierdzenie wpisanego zgłoszenia:
Potwierdzenie powoduje zapisanie zgłoszenia w systemie i nadanie mu indywidualnego numeru (ang.: ticket):
Krok 6 - poprawa tematu zgłoszenia
Jeśli na tym etapie chcielibyśmy zmienić tytuł zgłoszenia możemy to zrobić wybierając ikonę edycji: